skip to Main Content
Groene Smoothie

Groene smoothie

De mogelijkheden voor een (groene) smoothie zijn legio. Dit is een basisrecept waarmee je kunt variëren afhankelijk van wat je in huis hebt. Handig om altijd in de vriezer te hebben: bevroren bananen en bevroren fruit zoals bramen, bessen, frambozen. Dan kun je op elk tijdstip een smoothie maken.

Basis ingrediënten:
250 ml ongezoete amandelmelk
1 banaan
handvol rood fruit
handvol bladspinazie
75 gram havermout

Doe alle ingrediënten in de blender.

Voedingswaarden:
Energie: 408 kcal
Koolhydraten: 76,3 g
Eiwit: 11,2 g

Voor een na-het-sporten-smoothie kan je een extra schep proteine poeder toevoegen.

Hulp nodig bij afvallen en gezond eten?
Onze GOH dietisten helpen je graag verder bij het realiseren van jouw ideale gewicht.
Wil je meer weten? Bezoek onze GOH Diëtist pagina.

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

Wanneer u een website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Beheer hier uw persoonlijke Cookie instellingen.

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken. These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
Back To Top
Show